sad_pvnDMEs57q

 

آیا امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟ و سیکاس گالری کیفیت و مطابقت کالای فرستاده شده با آنچه مشتری سفارش داده  را تضمین می نماید؟

اگر کالایی که به دست شما می رسد به هر دلیلی دارای نقص می باشد ، می توانید با فروشگاه تماس بگیرید و روند مرجوع کردن کالا را آغاز کنید. اگر محصول ارسالی برای شما با آنچه که سفارش داده اید مطابقت نداشت، سیکاس گالری به طور کامل مسئولیت این اشتباه را خواهد پذیرفت. در موارد گفته شده می توانید هزینه واریزی خود را به صورت کامل پس بگیرید و یا سفارش خود را تعویض کنید.

آیا امکان لغو سفارش پس از پرداخت وجه امکان پذیر است؟

اگر به هر دلیلی مشتری درخواست لغو سفارش را داشته باشد با پشتیبانی سیکاس گالری تماس حاصل نموده و روند لغو سفارش را پیگیری نماید. در این شرایط اگر کالا ارسال شده باشد هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد و مبلغ باقیمانده بازگردانده می شود.

زمان ارسال کالا از زمان سفارش چقدر است؟

تمامی سفارشات شما مشتریان عزیز تا قبل از ساعت دوازده در همان روز و برای سفارشات پس از ساعت دوازده روز بعد به پست تحویل داده می شود و بر اساس میزان مسافت از 48 ساعت کاری تا پنج روز تحویل داده می شود که با کد رهگیری ارسال شده می توانید بسته پستی خود را رهگیری نمایید.

راه های ارتباطی با سیکاس گالری چیست؟

تماس با شماره 0662613140 در ساعت کاری فروشگاه و پیام در واتس اپ به شماره 09192757075 و یا از طریق چت آنلاین وب سایت ما یا مراجعه حضوری به محل فروشگاه. مشتریان عزیز همچنین می توانند از طریق قسمت ارتباط با ما در سایت فروشگاه درخواست خود را ثبت کنند تا در زمان مناسب کارشناسان مربوطه با آنها تماس بگیریند.

آیا قیمت سیکاس گالری از بازار ارزان تر است؟

سیاست های قیمت گذاری در سیکاس گالری منطبق بر مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده است. تا جای ممکن برای ایجاد یک تجربه لذت بخش از خرید اینترنتی از سیکاس گالری سعی میکنیم تا پایین ترین قیمت های قابل تصور را برای کالا های ارائه شده در مجموعه سیکاس گالری در نظر بگیریم.

آیا در تمام ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

سیکاس گالری امکان ثبت سفارش در طول هفت روز هفته و 24 ساعت روز را برای شما همراهان عزیز را در وب سایت خود فراهم کرده است.

اگر از حساب مشتری پول کسر شود و خرید ناموفق باشد چکار باید کنیم؟

در مواردی در زمان انجام فرایند پرداخت ممکن است سیستم بانکی قطع و پرداخت به حساب مقصد ناموفق باشد. نگران نباشید در این حالت خود بانک طی 72 ساعت بعد از پرداخت، پس از انجام بررسی های لازم، پول را به حساب شما برگردانده و این مغایرت را رفع می کند. در صورتی که پس از طی این مدت پول به حساب شما برنگشت با سیکاس گالری تماس بگیرید تا پس از بررسی گروه مالی مبلغ مورد نظر به حساب شما بازگردانده شود.

چطور هزینه کالا رو بپردازیم؟

پس از نهایی کردن سفارش با انتخاب گزینه خرید و پرداخت در سایت به صفحه پرداخت الکترونیک یکی از بانک ها هدایت شده و با وارد کردن اطلاعات لازم در صفحه پرداخت همراه با رعایت نکات امنیتی، پرداخت هزینه انجام شده و سفارش شما نهایی می شود.

لیست علاقه مندی ها و سوابق خرید را می توان دید؟

در قسمت حساب کاربری و لیست علاقه مندی و همچنین سوابق خرید را می توانید ببینید.

پس از ثبت خرید و پرداخت چکار کنیم؟

پس از خرید و پرداخت موفقیت آمیز سفارش شما ثبت شده است و برای شما در کمترین زمان ممکن ارسال می گردد و سیکاس گالری به شما اطمینان می دهد که خرید اینترنتی لذت بخشی را تجربه کنید.

امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی از سیکاس گالری وجود دارد؟

در حال حاضر تنها راه های خرید از مجموعه سیکاس گالری سایت این فروشگاه و یا مراجعه حضوری می باشد و امکان ثبت سفارش تلفنی وجود ندارد.